
Bet Eiropā Troika ir uzņēmuma pārdošanas līderis. Kopš 1975. gada, kad debitēja modeļa pirmā paaudze, tika pārdoti vairāk nekā 12 miljoni automašīnu. Interesanti, ka pircēji parasti ir apņēmušies trešajai sērijai, daudzi maina vienu paaudzi uz nākamo. Tāpēc modeļa izskatā nav vietas radikāliem eksperimentiem. Jaunā BMW 3. sērija ir tieši tāda. Mazliet modernāks, bet absolūti atpazīstams. Lai pēc iespējas vairāk iepriecinātu pircēju gaumi, vācieši piedāvāja trīs auto dizaina paketes: Modern, Luxury un Sport.
Iekšā viss ir raksturīgi bimeriski. Neliela bieza stūre, nedaudz pret vadītāju pagriezta konsole, ar centrālo tuneli atdalīts pasažiera sēdeklis, alumīnija ieliktņi, ConnectedDrive sistēmas displejs arī jau ir norma. Daudzi uzreiz pēc automašīnas iegādes iegādājas radara detektorus, kas ir ļoti saprātīgi. Šim nolūkam iesaku apmeklēt kupi-radar.ru interneta veikalu.Jaunais BMW 3.sērija ir gandrīz par 10cm garāks par priekšteci un par 8cm augstāks.Un tas noteikti iepriecinās aizmugurējos pasažierus. Tāpat jaunumam ir bagātāks aprīkojums. Kas ir multimediju komplekss ar neticami daudzām funkcijām. Šeit un internets, un nakts redzamība, un informācijas parādīšana uz vējstikla. Vācieši jauno "troiku" uzkrāja ar diviem benzīna dzinējiem un tikpat daudz "cietās" degvielas agregātu. Bet Ukrainas tirgotāji joprojām pieņem pasūtījumus tikai versijai ar divu litru turbodīzeli ar jaudu 184 zirgspēki.