1983. gadā 3. paaudzes Mustangs sākās jauns laiks, kas ļāva modelim turpināt savu attīstību. Toreiz trešā paaudze sāka pamazām atgriezt spēku sērijai, kā arī pāriet uz klasiskāku dizaina veidu. Mēs varam teikt, ka šis periods bija lieliska pieredze Mustang izstrādātājiem, kuri galu galā izprot visu šīs automašīnas filozofiju un tās fanu vajadzības.
Tajā gadā tika izlaists pirmais Mustang kabriolets, un parādījās jaudīgāki dzinēji, kuru jauda jau bija 175 ZS. Arī modelis pamazām tika apaudzēts ar jaunām tehnoloģijām un risinājumiem. Jo īpaši "Traction-Lok" - ierobežota slīdes diferenciālis, ļāva pilnībā izmantot automašīnas iespējas.
84. gadā parādās īpaša GT350 versija, kas ierobežotā tirāžā tika izlaista zīmola 20. gadadienai. Automašīna bija aprīkota ar labu 165 ZS V-8 motoru, kuram bija elektroniska iesmidzināšanas sistēma, kas uz to laiku bija īsts sasniegums.
1987. gadā tika izlaista pārveidota versija, kurai, kaut arī līdzīgi kā iepriekšējās 3. paaudzes Mustang, tomēr ir klasiskākas aprises. Automašīnai ir viltota radiatora reste, jauna optika un vairākas citas raksturīgas iezīmes.