Mustang Mach 1, kas tika grandiozi atklāts apmēram pirms mēneša, beidzot iznāk sērijā. Automašīna ir divu durvju kupeja ar stilīgu dizainu un augstas kvalitātes salonu. Tomēr attiecībā uz spēka agregātiem tas nedaudz pievīla, jo sabiedrība gaidīja jaudīgāku motoru līniju.
Sāksim ar ārpusi, kas tika izstrādāta, ņemot vērā Shelby dizaina biroja leģendārās modifikācijas. Rezultātā automašīna izrādījās ārkārtīgi stilīga un pievilcīga. Ir milzīgi 20 collu riteņi, stilīgs sporta tipa virsbūves komplekts, interesants virsbūves elementu štancēšana, kā arī dažādi papildinājumi, kuru vienkārši nav citās Mustang versijās.
Kas attiecas uz motoru, tad zem Mustang Mach 1 pārsega atrodas pietiekami liela griezes momenta V8 dzinējs ar 5 litriem, kas ražo 487 ZS. un 570 ņūtonmetru griezes momentu. Turklāt jāatzīmē klasisko sešpakāpju "mehāniķu" klātbūtne, kas lieliski nodod iepriekšējo automašīnas paaudžu pieredzi.
Neskatoties uz to, ka šī versija ir saasināta trases sacīkstēm un tai ir aprēķināta virsbūves aerodinamika, tā dzinēja jauda daudziem profesionāliem braucējiem šķita nepietiekama. Ford jau ir apsolījis izlaist jaudīgākus spēka agregātus, taču atjauninājumus vajadzētu gaidīt ne agrāk kā nākamā gada pavasarī.